This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

Mulakan kembali

salam geng...
since last ak update aku nyer blog on 22nd feb 2012!!!! lame jugak untuk dikatakan sebagai lame. aku sering kali tertanya dalam hari-hari aku dari 0800-1700 hrs pegi kerja... balik untuk duk terbongkang tak tahu nak buat apa.. tengok astro asyik ulang cite yang sama jer. aku search la kt google blog-blog yang aku sonok baca.. then baru aku tahu, lame tol aku x mengarang dan membaca. bru la aku teringat, sebenarnya masa study dulu aku da blog..keh keh keh... sampai aku sendiri lupe ingatan pasal kewujudan blog aku sendiri.

Mulai hari ni saya akan update pape untuk aku baca hari-hari..so, aku da tugasan lah pasni ^^

**hati bunga-bunga ada taman**


No comments:

Post a Comment