This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

Aku Bukan Sape2??

Aku taw aku xda hak nk marah orang.. aku sedar aku ni bkn sape2 pun hati owg.. aku bkn sape2, aku juz penumpang je kt cni. Tp adakah hidup bertahun-tahun lamenya x boleh ke aku mengambil berat terhadap seseorang itu.. xperlu ke aku amik tahu semua benda yang die buat. Mmg la aku xda hak nk taw suma tu…aku bkn mak,ayah die.. tp sebagai seorang sahabat,aku rasa mmg aku da hak untuk suma itu.. tapi sedih sekali apa aku fikirkan untuk orang,owg buat cm aku ni xda sape2 je.. mcm tggul ka aku?? Xda perasaan ke aku?? Xboleh ke hormat aku?? Aku xtaw r nk kate ape ag.. mmg aku marah.. kalu nk bandingkan mmg leh kalahkan gunung berapi mungkin. Aku dh penat r.. aku fikir untuk kebaikan owg,tp owg anggap aku cm ape jer.. cm bunyi katak yg menyanyi panggilkan hujan je.. xda nilai ke nasihat aku ni? Ke owg pk aku ni cm nenek2 tua hanya taw mbebel. Aku pnt r.. kalu pun aku ni xda erti dlm hidup seseorang tu.. plz r hormat jgk hati dan perasaan kwn 2 sendiri. Kalu pun mmg xnk dgr, jgn r bagi aku risau.. ntah r.. aku xtaw owg nk aku cmne ag br leh time ape aku ckp.. aku pk untuk kebaikan sahaja..bkn untuk keburukan owg.. manusia ni mmg x lari dari wat kesilapan. Mmg r kita kne buat kesilapan untuk memperbaiki diri sendiri, untuk menjadi yang lebih baik. Tp bkn ny belaja untuk wat kesilapan lebih byk lagi. Kesilapan yg hanya disengajakan. Kenapa perlu perlu merosakkan diri sendiri?? X sayang ke diri kita sendir?? Kalu kita x syg ngn diri kita,sape ag akan kisah?? Dh lah.. aku mls da nk kate pe.. skrg pe nk jd,jd lah.. anggap suma 2 xda makne ape2.. dan aku pk sekarang,aku nk habiskan study.. nyah lah suma2 bnda yg xpenah penting dlm hidup aku…

No comments:

Post a Comment