This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

blog pertama aku :)

hari ni hari pertama aku menulis blog..hurm... kalu di pikirkan ada ke benda aku nk tulis dalam blog ni.. selalunya aku dgr je mber2 aku ckp, bc r blog aku.. aku pun bc je lah..minat nya x timbul ag.. mungkinpasni hari2 kot aku dok tulis blog aku..hehehehe.. tu pun kalu la ada.. untuk pengetahuan suma, aku x suka sbnrnya dok tulis2 pastu org bc.. kalu nk di ikutkan byk benda aku nk cita dlm idup aku hari2 ni.. tp cm x best plak org dok bc dan taw plak ape dlm fikiran aku. tp xpe gak..org bkn knl aku pon..mgkin kalu aku cite2 ni dpt pendapat dr kwn2 ok gak.. mungkin slame ni aku pk aku je da masalah itu dan ini.. tp bile tulis ni mane la taw aku sebenarnya x lah sebanyak masalah yg aku pk kn. byk ag org dlm dunia ni bermasalah kn? biar r.. aku still gni gak.. aku ckp ke x.. sama je.. aku x berubah jd sape2 pon. yg aku taw aku sendiri yg akan mengubah aku jd sape aku nk.. korang dgr ar lagu ni.. kalu sape2 xda smgt pas dgr lagu ni mybe da semangat kot..hehehe.. cdgan je.. xtaw r minta ke x.. dgr taw "unwritten_Natasha Bedingfield".. dgr jgn x dgr.. kalu nk dgr x rugi pon.. pe la salah bg masa 2,3 minit jp menghayati bnda baek punya..

No comments:

Post a Comment