This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

ke pusat kesihatan

baru je balik dari pusat kesihatan UMT.. sampai je nmpak sign "Dilarang Masuk Sebelum Suhu Badan Anda Diambil".. tapi aku sampai situ, bukan ada orang pun.. so,aku nak masuk je ngn selamba.. tapi, ternampak mesin timbang..huhu.. Haaa!!! teringat pun nak timbang.. naik jer, angka menunjuk 63 kg..wah????? macam tak percaya :'(.. 6kilo naik sejak aku balik ganu..huhuhu.. ni yang semangat nk diet ni.. dah,malas nk ckp sal berat dah.. aku pergi sebenar nya nak mintak ubat kat situ.. malas nak beli ubat kat farmasi.. jimat duit.. tangan aku ni nape ntah, tumbuh la benda yang kurang menyenangkan mata aku bila memandang.. tadi MA tu cakap, FUNGUS! huhu.. tumbuh fungus dah ke badan2 aku ni..eeeiiyyy,,, geli3.. yang 1st dulu tubuh kt tangan aku, ni dah naik kat bibir aku plak.. xleh aar nak biar je.. nanti jadi makin teruk lak.. aku pun dah naik geli... kadang2 bila rasa gatal die datang.. memang xleh tahan aar.. aku dah mengamalkan simbiosis ke eh??siap da tumbuh lak fungus kat badan ni.. tu aar dulu kutuk member aku.. asyik cakap kurap2.. haa.. sekarang ambik ko(tapi bkn kurap ok!).. mintak2 aar pas letak ubat ni baik la seperti biasa.. amin :)... berat ni je yang buat hati aku mkin risau je... berat2!!wawa ko sungguh berat!gemok!wakakaka.. k,chow

ada mesin ni kan best :))

No comments:

Post a Comment