This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

sambungan...

hurm,, atas permintaan cik linda kita.. so,aku nak cita lagi satu kisah orang berlagak ni.. tak leh nak tahan gak.. yang pasti pe yang di cakap tak menjadi kenyataan.. tu la yang aku asa cam nak gelak terbahak2 jer..

al kisahnya
........................................................................................................................................................................
suatu petang,,aku yang kebosanan pergi berjalan-jalan ke rumah saudara aku lah(aku memang famous bab2 merayap ni).. banyak tu, saudara sesama islam..

a:aku
b:die
c:adik b
d:suami b;

a: hurm.. c buat ape sekarang eh? dah abis blaja kan? (c abis diploma)
b:aah.. sekarang tengah bz carik keja lah..
a:oohh.. xpe,keja sekarang susah nak dapat, tp insyaALLAH dapat (mood ok lagi, xkuar lagi ayat panas)
b: yela.. motosikal d yang lame tu bagi je kat c.. senang c nak pergi sana sini.. lagipun dah keja nanti mesti die nak beli keta.. c MESTI lah dapat keja bagus die kan ada diploma!(muka konfiden).
a:wahh!!!bgs2(mood dh kurang,sebab dengar ayat berlagak)

end of story :)
.......................................................................................................................................................................
haa.. ayat tu memang aku terkenang sampai sekarang.. lame dah, masa awal2 aku masuk study dulu kot.. kesudahan citanya.. sekarang c 2 keja biasa je..hahaha..kerani jer gred SPM!(haa.. mane dialog di atas nya).. aku memang xleh tahan la.. tu la orang cakap,benda TAK jadi jangan cakap besar..ha,sekarang padan muke.. aku bukan la nak berlagak atau cemburu.. tapi ayat2 gitu, memang sape2 dengar die mesti ingat punya.. berlagak tu agak2 lah jugak.. orang ada master pun susah carik kerja..ni kan pula diploma.. so, tepuk dada tanya lah selera eh :).
have a nice day..

TAMAT KISAH 2

No comments:

Post a Comment