This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

aku benci org malas!!

nak tunjuk kemarahan aku jap.. geram je asa, bila owg xpaham2 je nk jaga kebersihan.. xkan lah setiap kali kotor aku yang kena bersih oi????!!! geram jeasa.. masing2 dh besar, bukan ny budak2 agi.. xleh ke amalkan kebersihan dalam kehidupan.. dah aku ni mmg pantang tol tengok benda kotor..plz la my housemate.. pls la jaga kebersihan.. kat umah ni xda orang gaji ok..paham3 sendiri aar bila tengok benda kotor!! xkan nk idup dalam umah macam tong sampah!!!!!!

sowi3... mmg aku teramat marah sekarang ni~!

2 comments:

Unknown said...

tolong mari kemas/aturkan buku2 dibilik saya boleh?

Siti Sallwa Piee said...

hehe.. boleh, nk gaji lebeh.. oo,,ptt la tya saya ada bf ke x.. sir bc blog saya rupenya..huhu

Post a Comment