This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

hati2 parking keta


tengah2 aku syok2 cari gmbr nk upload kat blog ni.. tibe2 aku tengok gambar mas aketa aku kena pecah ritu.. teringat je balik perasaan aku masa 2.. hurm.. marah,nyesal,takut, sedih.. macam2 lah.. so, hati2 lah masa pilih tmpat park k.. biar ar bayar rm1,2 asal selamat.. sekarang aku dh fobia nk park keta kat mane2 pon.. perkara ni jd 2 hari pas aku balik sarawak ritu.. hampeh punya pencurik! yang ilang suma barang dalam keta 2.. semua beg yang ada.. yang paling aku x tahan, burger mcD aku pun die curi sekali..ish3.. ape nak jadi ntah manusia zaman ni.. kesian kt abang aku la.. suma die tanggung.. aku xda income nk ganti :(.. sowi byk2 ea abang..

No comments:

Post a Comment