This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

rindu oh rindu

cuaca panas sangat, nak tido mata pun xleh nak lena.. panas,panas dan panas lagi.. tapi kepale pening2 je rasa.. aku tak sihat ke? atau aku dah bosan duduk kat rumah.. nak berjalan2 la pasni..hihi.. hepi sangat, x sabar pun ada.. nape?? adalah :).. rindu la.. nak lepas mane la rindu ni.. lepas kat tepi pantai ke?ke lepas ke langit? biar terbang bersama angin.. xpelah.. jap2 agi terubat kot rindu tu.. tak sabar la h nk jumpe.. xsabar.. rasa cam nk melompat2 tinggi jer.. nak lepaskan rindu yang ada ni.. k la.. jumpa jap2 agi eh PANTAI.. ko salu teman aku time2 aku rindu..hikhik.. ingat aku jiwang lah tu kn?



No comments:

Post a Comment