This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

selamat tido :)


erm.. jam skrg kul12.30.. mata aku dh ngantok macam dah berat 1 kilo dah.. tapi dengan yakin dan gagah aku nk lawat jugak la blog aku ni.. tadi aku br pas melantak roti cnai ngan milo panas.. sebab ati ngah merajuk, benda sedap pun jadi x lalu.. cian je aku tengok roti canai tu tadi.. tapi xpelah, dah perut xleh time.. pakse2 lain pulak jadinya nanti.. mak cakap "tak baik membazir,amalan syaitan".. jadi setan ar jap malam ni.. tadi duk bincang2, ingat nk settle la masalah aku dan dia.. tapi last2, xde kesudahan gak.. bincang ke? gaduh kot.. xpelah, aku malas da nk pk2 dah.. arap2 baik2 je lah.. biar la kisah berlalu cam angin.. mula2 sejuk,lame2 ilang la sejukny.. so, aku nk tido dulu,
the end... nite :)

jangan tdo begini sudah..
keja2 jugak, blaja2 jgk.. tdo 2 kena elok2..hehehe.. nanti xpasal masuk longkang.. ngigau 2 len cita aar.. kepada sape2 yang kuat ngigau dan merayap2 2, b4 tdo ikat ar seluruh bdan kt katel k! nite!


No comments:

Post a Comment