This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

pantai oh pantai




semalam aku g lepak2 la kat tepi pantai tok jembal.. tenang je asa.. asa cam semua masalah aku ilang.. aku rasa salah satu tmpat yang paling sesuai untuk melepaskan tensen sebagai seorang pelajar ni memang pantai je kot.. xpun aku sorang je yang g2.. xpe2, len org len ragam.. terkenang plak zaman2 sebelum aku meng'extend'kan diri ni.. ramai je mber masa 2.. nk g pantai lepak ramai2.. best gak.. ada je aktiviti bermoral ktorg buat..(ape ek?)..hahaha.. kira zaman sebelum ni banyak ar member kiri kanan.. yang di suka,yang d benci.. mcm2 ada.. mklum "manusia ni x sempurna".. dulu mula2 xda transpot, so aku nek beskal je lah.. sambil2 excercise.. kalu x,haram nk g bersukan.. mber aku dulu salu g pantai ain lah.. sbb die x pandai nk kayuh beskal, aku je lah jd mangsa duk usung die sana sini.. nasib baik lah,ain 2 ringan je.. xda la rasa beban sangat...


so, ni lah beskal yang salu jd mangsa aku ngn ain.. naik 2 orang 2... xpelah, chat je ag basikal ni.. aku dah sedekahkan kepada si dia da.. bagi bakal adik2 ipar pakai :)


erat je peluk 2.. baru naikbasikal,x naik moto lagi.. safety 1st!!hahahahaha

kalu pk2 byk je member aku len yang aku ajak sekali lepak2 tepi pantai, kdg2 ajak zai, naa,daling.. so, memori ngan beskal kesayangan aku 2 ada gak ngn zai n na.. daling xnak langsung naik beskal.. (aku xnk nmpak seperti sepotong daging d atas pisau ->ayat rasmi daling la 2..).. zai,aku ngan na.. naik 2 basikal je.. so, masa pegi zai bawak aku, masa blik aku plak bwk die.. ritu aku ingt lagi masa zai yang bawak aku la.. masa 2 lalu jalan area belakang kt desa perwira 2.. masa nk lawat2 konon..punya la zai bawak basikal 2 macam minah rempit je.. yang sengsara nya aku la belakang 2.. (p/s zai, ingt ke ko lagi?).. tapi xpe, asal leh pegi pantai, aku pun ok je la.. pastu ktorang g aar ber3.. na bwk 1 beskal, aku tumpang zai.. sampai je kat sana, amek gambar la beb! (zai mmg pantang pegang hp aku!)

kat atas ni gmbar mber aku name daling@dalina@nyna.. so, nk kenal, post je komen kt bwh ni k.(promote jap)hehe..minah ni kalu nk bgambar jari 2 btg 2 memang xleh tinggal.. trend die kot..hehehe (jgn marah lak ling).. so, die ni kira kaki pantai gak ar.. jiwang la katakan. jiwa blues~~~ :P

rindu je rasa tengok2 gmbar masa mber ramai2 ritu.. ni tinggal aku,daling, kak ida,sarah, kecik,ain boloq, ngn mai je.. WEY!!!!! AKU RINDU!!! 2 lah orang salu kate time blaja ni lah kita rapat, pastu suma dah bawak haluan masing.. so, aku salu je tringat kat kawan3 aku setiap kali aku g pantai, kat c2 macam dh terukir je memori kita masa sama dulu (chewah~! jiwang xtahan) hope korang suma berjaya dalam pe jua yg korang ceburi..harap2 tengok pantai,ingt kt aku :)

"as we go on, we remember all the we had together and as our lives change,come watever..
we will still be FRIENDS FOREVER"


No comments:

Post a Comment