This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

kecewanya xdapat g mandi :(



kat atas ni, bukan aku saje nk amek gambar air 2.. saje nk amek gmbar kapel depan ktorang 2..punya ar xmalu wat aksi kureng.. owg lain kapel jgk,xda ar g2 sangat..


ni lah peluang mandi aku yang aku sia2kan..haha

2 la,,harini ingatkan nak bersuka ria kat sekayu.. malangnya transport xda.. ingt nak ajak mai.. mai lak x sihat.. so, lupekan je la.. ajak kak ida g konvoi naik moto, owg xnak.. so, hampa la aku rini.. mood nak mandi bukan main lagi pagi td, sbb masalah yang x boleh nak di elak.. plan pun x jd.. asa nk mandi air terjun ar!!! siyes.. cam gian je rasa.hahaha.. haritu b4 aku balik tgganu ni abang aku ajak la family aku g mandi manda kat air terjun name Rachan.. disebabkan aku xda mber nk msndi,so aku xda la bawak bekal baju nk mandi.. sekali tengok abang aku berendam ala2 cm dugong,asa nyesal pulak.. nk mandi~~~.. somebody take me to the waterfall :'(.. sedih wey, semangat2, trus down g2.. apelah nasib gini.. mak!!!! mok keta cgek!!! (mesti korang x paham)..hehehe

ni mak ngan abah aku.. seronok bersantai..haha

ni aku ngan mak aku.. aku pun bersantai bersama2 jugak.. kecewa xdapat mandi ritu..









No comments:

Post a Comment