This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

nasi kerabu..


best je rasa pas makan nasi kerabu sebentar tadi.. yang di idam2kan sudah tercapai.. aku asa hepi sangat.. b4 aku datang ganu,aku xtahu pun nasi kerabu 2 ape, dengan kaler biru 2 buat aku x selera je.. tapi sekarang tengok la.. sape yang jadi penggemar utama.. siap da kes ngidam2 nk makan nasi kerabu pun ada.. tadi aku beli nasi kerabu 3rgt je pun.. murah2..sangat murah.. aku tambah lagi ngan ayam goreng(sudah semestinya), telur masin, ngan solok lada kot.. x sure jugak orang panggil pe ntah..nama ala2 gitu la.. teringat nasi kerabu, teringat aku kat mak aku.. ritu sblm aku balik cuti, beriya sangat la nk resepi nasi kerabu la.. nasi dagang la.. suma2 resepi makanan terengganu die nak la.. sbb aku lupe, so aku amek ati die.. aku beli lah senaskhah majalah masakan.. segala resepi ada.. sebut je nk ape.. so, aku ngan penuh yakin dan semangat pun hadiahkan lah buku tu kat die.. aku pesan aar "mas kelak masak ah.. ct nak makan sblm blt ganu".. mak aku jawab "aok,lak mak molah,boh riso" (so, confirm korang x paham agi ka?).. sampai aku da balik tggnu, 18/12 ritu, x jugak aku termakan nasik2 yang mak aku masak.. sedih gak :(.. tp xpe.. sbb masa cuti ritu asyik g kenduri je.. nk masak pun asyik makanan berlambak kt umh.. siap kena buang ag 2.. benda dh lepas, lupekan je.. yg penting dh makan dah tadi.. sape2 xpenah makan nasi kerabu 2, sila2 la mencuba.. diyakini SEDAP! da masa nanti aku nak try wat sendiri aar..jual kat sarawak.. mintak2 aar laku..hahaha


No comments:

Post a Comment