This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Pages

hmm

baru saje lepas mandi selepas seharian menemani kak ida mencari barang-barang keperluan untuk majlis pertunangannya nanti.. mula2 mood ok2 jer.. tapi lepas 2,3 jam ni aku rasa macam ada benda tak kena jer..IsyaALLAH mungkin semua itu hanya mainan iblis masa maghrib ni.. ok, lupekan saje.. tadi pergi pasar malam, kalau korang nak tahu, terengganu ni memang terkenal sejak azali kaya dengan makanan.. macam2 ada.. so, kalau nak tahu,jemputlah bertandan di sini.. tadi ondaway nak ke pasar malam dengan semangat nak beli nasi kerabu, aku tumpang ngan kak ida, sekali pas balik dari bandar tadi lah.. kak ida bawak la motor ego kaler maroon die tu dengan penuh gaya seorang minah rempit..hahaha.. ngarut je tuu.. nak dijadikan cerita, kitorang hampir2 dilanggar dek kereta wira kaler biru depan taman maidam.. punya la kecut perut aku.. fuhh!! masa tu Tuhan ke la tahu.. nasib baik lagi, selamat :).. dah siap pun aku makan nasi kerabu tadi.. so, moral of the story "Berhati-hati Dijalan Raya".. eh, lupa lak.. korang caye tak word "kempunan?" tadi lah.. aku nak makan sangat ikan goreng, jadi dh lambat, tak sempat nak makan sebelum g bandar tadi.. masa sikit lagi nak kena langgar tu.... dalam kepale aku dok pk "tak sempat aku nak makan ikan goreng"..huhu.. pulak da.. k lah, ingt pesan aku tu, hati2 d jalan raya :)

No comments:

Post a Comment